JULIET TFS 900-D
KOLEKCJA 2011
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Juliet TFS-D-Single
KOLOR
White/ Steel Blue
WIDELEC
Rock Shox TORA TK 80
NAPĘD
PRZERZUTKA |PRZÓD
Sram X7 10 low 31.8
PRZERZUTKA TYŁ
Sram X7-10
MANETKA P/T
Sram X7 Trigger-3/ Trigger-10
KORBA
Sram X7-10 44-32-22 GXP
KASETA
Sram PG-1050 12-36
KOŁA
PIASTA P/T
Sram M406 disc
OBRĘCZE
JULIET PRO D
OPONA P/T
MERIDA RACE Lite 2.1
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Avid Elixir 3 185/ 160 mm
KIEROWNICA
Controltech ONE R20 620
MOSTEK
Controltech ONE OV 5
SIODŁO
XM Juliet Comfort
SZTYCA
Controltech ONE SB10 27.2
PEDAŁY
XC Alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
TFS TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco.
CONE-SHAPE HEADTUBE
Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania - ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu.
K-MOUNT DROP OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.