JULIET TFS 100-V
	
								KOLEKCJA 2011
				
				
							Specyfikacja
RAMA
RAMA
											Juliet TFS-V-Single
										KOLOR
											White- Dark Silver
										WIDELEC
											RST GILA 80 TnL
										NAPĘD
PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano M310 low 31.8-42
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano Alivio 8
										MANETKA P/T
											Shimano SL-M360 rapidfire
										KORBA
											Shimano M311 42-32-22 CG
										KASETA
											Shimano CS-HG40-8 11-32
										KOŁA
PIASTA P/T
											Alloy QR/ Shimano RM60
										OBRĘCZE
											JULIET PRO V
										OPONA P/T
											MERIDA Speed 2.1
										KOMPONENTY
HAMULEC P/T
											Avid Single Digit 3
										KIEROWNICA
											FSA XC 300A OS R20 620
										MOSTEK
											FSA OS-190 17
										SIODŁO
											XM Juliet Comfort
										SZTYCA
											FSA SL280 SB25 27.2
										PEDAŁY
											XC Alloy
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			RACELITE 6061 ALUMINIUM
								
								Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
							 
			TFS TECHNO FORMING SYSTEM
								
								Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco.
							 
			CONE-SHAPE HEADTUBE
								
								Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.
							 
			SMOOTH WELDING
								
								Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania - ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu.
							 
			K-MOUNT DROP OUT
								
								Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
							 
			LOCK OUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							













