Big Nine carbon XT-M-D
	
								KOLEKCJA 2013
				
				
							KOŁA
										29"
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											Big Nine carbon comp
										ROZMIAR RAMY
											17"-19"-21"
										KOLOR
											UD carbon (white/blue)
										WIDELEC
											Fox 32 Float 29 CTD O/C- Evolution 100 Taper
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											30
										MANETKA P/T
											Shimano XT 3/ 10
										KORBA
											Shimano XT 42-32-24
										KASETA
											Shimano CS-HG62-10 11-36
										ŁAŃCUCH
											KMC X10 10s
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											29"
										PIASTA P/T
											attached
										OBRĘCZE
											Mavic Crossride disc 29
										SZPRYCHY
											attached
										DĘTKI
											Ultralite-29
										OPONA P/T
											Maxxis Crossmark 29er 2.1 fold
										KOMPONENTY
HAMULEC P/T
											Shimano SLX 180
										KIEROWNICA
											MERIDA pro OS 660 Flat
										MOSTEK
											MERIDA Pro K OS -16AD
										SIODŁO
											Selle Italia X1
										SZTYCA
											MERIDA carbon K SB0 27.2
										PEDAŁY
											Shimano M520
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			STRUCTURE ELEMENTS
								
								Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
							
			DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
								
								Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
							
			NANO MATRIX CARBON
								
								Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
							
			FLEX-STAY
								
								Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
							
			LOCK OUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
							
			FORK TRAVEL HARDTAIL 100
								
								Oznaczenie maksymalnego skoku amortyzatora w rowerach z amortyzowanym widelcem.
							
			12-142 THRU- AXLE
								
								12-mm oś „thru-axle” o długości 142 mm zapewnia większą sztywność i niezmienne położenie tarczy hamulcowej, pozwala wypiąć koło bez użycia narzędzi.
							
			POST-MOUNT DISC
								
								Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.
							
			FLAX BIO FIBER DAMPING COMPOUND
								
								Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Biowłókna lniane wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.
							







