O.Nine pro XT-edition-D
KOLEKCJA 2013
KOŁA
26"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
O.Nine carbon pro-D
ROZMIAR RAMY
16"-18"-20"-21.5"
KOLOR
white/UD (red)
WIDELEC
Fox 32Float RL 100
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
MANETKA P/T
Shimano Deore XT Rapidfire
KORBA
Shimano XT 42-32-24
KASETA
Shimano CS-HG62-10 11-36
ŁAŃCUCH
KMC X10 10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
26"
PIASTA P/T
Shimano M595 cen
OBRĘCZE
Merida XCD Lite
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Lite
OPONA P/T
Schwalbe Racing Ralph performance 2.1 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M596 180/160
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 660 Flat
MOSTEK
MERIDA pro OS 6
SIODŁO
Selle Italia SL XC M
SZTYCA
MERIDA pro 2 27.2
PEDAŁY
Shimano M520
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/64.jpg)
Technologia
![Structure Elements](materialy/technologie/min/1.png)
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
![Double Chamber Technology](materialy/technologie/min/3.png)
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
![Nano Matrix Carbon](materialy/technologie/min/4.png)
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
![Flex-stay](materialy/technologie/min/5.png)
FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
![EGG-Shape Headtube](materialy/technologie/min/10.png)
EGG-SHAPE HEADTUBE
Owalna główka z na wpół zintegrowanymi łożyskami i większymi wymiarami pośrodku rury. Wpływa to na większą sztywność główki.
![Lock out](materialy/technologie/min/21.png)
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
![FORK TRAVEL HARDTAIL 100](materialy/technologie/min/34.png)
FORK TRAVEL HARDTAIL 100
Oznaczenie maksymalnego skoku amortyzatora w rowerach z amortyzowanym widelcem.
![POST-MOUNT DISC](materialy/technologie/min/39.png)
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.