Matts TFS 100-V
	
								KOLEKCJA 2013
				
				
							Specyfikacja
RAMA
RAMA
											Matts TFS comp-V
										ROZMIAR RAMY
											16"-18"-20"-22"
										KOLOR
											Silk Titanium [White]
										WIDELEC
											RST GILA 100 ML
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											24
										MANETKA P/T
											Shimano EZ-Fire
										KORBA
											Shimano M171 42-34-24 CG
										KASETA
											Shimano CS-HG30-8 11-32
										KOŁA
PIASTA P/T
											Alloy QR/ Shimano RM70-8
										OBRĘCZE
											MERIDA comp V
										OPONA P/T
											MERIDA RACE 2.1
										KOMPONENTY
HAMULEC P/T
											Linear V-A base
										KIEROWNICA
											MERIDA comp OS 640 R25
										MOSTEK
											MERIDA comp 1 OS 10
										SIODŁO
											MERIDA Sport
										SZTYCA
											MERIDA comp SB12 31.6
										PEDAŁY
											XC Alloy
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			RACELITE 6061 ALUMINIUM
								
								Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
							
			TFS TECHNO FORMING SYSTEM
								
								Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco.
							
			EGG-SHAPE HEADTUBE
								
								Owalna główka z na wpół zintegrowanymi łożyskami i większymi wymiarami pośrodku rury. Wpływa to na większą  sztywność główki.
							
			K-MOUNT DROP OUT
								
								Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
							
			LOCK OUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							
			FORK TRAVEL HARDTAIL 100
								
								Oznaczenie maksymalnego skoku amortyzatora w rowerach z amortyzowanym widelcem.
							





