Crossway 500-D
KOLEKCJA 2013
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Crossway TFS-D-single
ROZMIAR RAMY
44CM-46CM-48CM-52CM-55CM
KOLOR
black (white/red)
WIDELEC
SR NCX lite D-LO 63
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
MANETKA P/T
Shimano SL-M591 3/ 10
KORBA
SR NCX-FX-10s 48A-36-26 CG
KASETA
Shimano CS-HG62-10 11-34
ŁAŃCUCH
KMC X10 10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
Shimano M435 cen
OBRĘCZE
Cross Comp ND
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite
OPONA P/T
Merida Speed Lite 40 KV
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M446 160
KIEROWNICA
MERIDA comp OS 620 R25
MOSTEK
Adjustable pro OS A-Head
SIODŁO
Cross Sport
SZTYCA
Suspension One D 27.2
PEDAŁY
Lite Alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/72.jpg)
Technologia
![Racelite 6061 Aluminium](materialy/technologie/min/13.png)
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
![Cone-Shape headtube](materialy/technologie/min/16.png)
CONE-SHAPE HEADTUBE
Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.
![K-mount drop out](materialy/technologie/min/18.png)
K-MOUNT DROP OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
![Lock out](materialy/technologie/min/21.png)
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.