Crossway 40-D
KOLEKCJA 2013
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Crossway Speed-D
ROZMIAR RAMY
46CM-48CM-52CM-55CM-58CM-42CML-46CML
KOLOR
silk black
WIDELEC
RST Neon ML 63
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
24
MANETKA P/T
Shimano SL-M360-3/8
KORBA
Shimano M131 48-38-28 CG
KASETA
Shimano CS-HG30-8 11-32
ŁAŃCUCH
KMC Z51
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
Disc Alloy
OBRĘCZE
Merida double wall D
SZPRYCHY
Stainless silver
DĘTKI
A.V
OPONA P/T
Kenda 700*40c
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro HDC300 160
KIEROWNICA
MTB Alloy 600 R30
MOSTEK
A-Head Ajustable
SIODŁO
Crossway
SZTYCA
Suspension Alloy
PEDAŁY
Steel/PP
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/72.jpg)
Technologia
![HFS Hydro Forming System](materialy/technologie/min/8.png)
HFS HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hyrdroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz).
![Racelite 6061 Aluminium](materialy/technologie/min/13.png)
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
![Cone-Shape headtube](materialy/technologie/min/16.png)
CONE-SHAPE HEADTUBE
Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.
![K-mount drop out](materialy/technologie/min/18.png)
K-MOUNT DROP OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
![Lock out](materialy/technologie/min/21.png)
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.