Crossway 20-MD
KOLEKCJA 2013
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Crossway DT-D
ROZMIAR RAMY
46CM-48CM-52CM-55CM-58CM-42CML-46CML
KOLOR
metallic white
WIDELEC
RST Neon ML 63
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
24
MANETKA P/T
Shimano ST-EF51-3/8
KORBA
SR 48-38-28 CG
KASETA
Shimano CS-HG30-8 11-32
ŁAŃCUCH
KMC Z51
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
Disc Alloy
OBRĘCZE
Merida double wall D
SZPRYCHY
Steel UCP
DĘTKI
A.V
OPONA P/T
Kenda 700*40c
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Novela 160
KIEROWNICA
MTB Alloy 600 R30
MOSTEK
A-Head Ajustable
SIODŁO
Crossway
SZTYCA
Suspension Alloy
PEDAŁY
Steel/PP
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/72.jpg)
Technologia
![Shotgun 6061](materialy/technologie/min/15.png)
SHOTGUN 6061
Rura z typowym dolnym profilem bliźniaczym w dolnej części. Podwyższa to sztywność zginania i skręcania.
![Cone-Shape headtube](materialy/technologie/min/16.png)
CONE-SHAPE HEADTUBE
Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.
![K-mount drop out](materialy/technologie/min/18.png)
K-MOUNT DROP OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
![Lock out](materialy/technologie/min/21.png)
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.