Przejdź na nową stronę
Big Ninety-Nine CF XT-edition
KOLEKCJA 2014
KOŁA
29"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Big Ninety-Nine Pro R12
ROZMIAR RAMY
17", 19"
KOLOR
SILK UD CARBON(WHITE/BLUE)
WIDELEC
Fox 32 Float 29 CTD Remote-Ready O/C **(1.5T) - Evo 120
AMORTYZATOR TYŁ
Fox Float CTD Remote BV SV - Factory
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Deore XT HD Triple
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Deore XT Shadow+
MANETKA P/T
Shimano XT ispec
KORBA
Shimano XT 40-30-22
KASETA
Shimano CS-HG-10 11-36
ŁAŃCUCH
KMC X10 10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA P/T
Shimano Deore Cen / -12 Cen
OBRĘCZE
Merida Big Nine pro D
SZPRYCHY
Black stainless
OPONA P/T
Schwalbe Racing Ralph 29x2.25 Perf. fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M596 180 mm Cen
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 680 Flat
MOSTEK
MERIDA pro Carbon 5°
SIODŁO
Selle Italy X1
SZTYCA
MERIDA carbon K SB0 31.6 mm
PEDAŁY
XC Alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Structure Elements
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
Double Chamber Technology
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
Nano Matrix Carbon
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
Remote Lockout
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
12-142 THRU- AXLE
12-142 THRU- AXLE
12-mm oś „thru-axle” o długości 142 mm zapewnia większą sztywność i niezmienne położenie tarczy hamulcowej, pozwala wypiąć koło bez użycia narzędzi.
M.O.R.E.
M.O.R.E.
Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).
POST-MOUNT DISC
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.

Zobacz również

full suspension