Przejdź na nową stronę
Ride CF 94
KOLEKCJA 2014
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Ride carbon comp-E
ROZMIAR RAMY
S/M(52CM), M/L(54CM), L(56CM), XL(59CM)
KOLOR
BLACK(WHITE/RED)
WIDELEC
Road carbon comp
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano 105 D
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano 105 SS
MANETKA P/T
Shimano 105
KORBA
Shimano R565 50-34
KASETA
Shimano CS-4600-10 12-30
ŁAŃCUCH
KMC X10 10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
w zestawie
OBRĘCZE
Shimano R501
SZPRYCHY
w zestawie
OPONA P/T
Continental Ultra Sport II 700x25c fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Merida Road PRO
KIEROWNICA
Controltech ONE Road
MOSTEK
Controltech ONE -5°
SIODŁO
MERIDA Pro SI
SZTYCA
Controltech T5 SB10 27.2 mm
PEDAŁY
NO
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Structure Elements
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
AWS
AWS
Technologia antyfałdowa pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą masę, większą wytrzymałość, oraz poprawiony rozkład obciążeń.
Nano Matrix Carbon
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
Flex-stay
FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
Carbon Fork
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w 100% z kompozytu węglowego. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
Internal cable
INTERNAL CABLE
Linka tylnego hamulca biegnie wewnątrz rury górnej – w niektórych modelach linka przerzutki biegnie w rurze dolnej. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
Flax Bio Fiber Damping Compound
FLAX BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Biowłókna lniane wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.

Zobacz również

road