CROSSWAY TFS 300-D LADY
	
								KOLEKCJA 2011
				
				
							Specyfikacja
RAMA
RAMA
											Crossway TFS-D-single
										KOLOR
											Silk Black(White)
										WIDELEC
											RST Neon 63 ML
										NAPĘD
PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano Alivio low 31.8
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano SLX-9
										MANETKA P/T
											Shimano SL-M590 3/ 9
										KORBA
											FSA Dynadrive 48-36-26 CG
										KASETA
											Shimano CS-HG50-9 11-32
										KOŁA
PIASTA P/T
											Shmano M475 disc
										OBRĘCZE
											Cross Pro D
										OPONA P/T
											CST C1393 40 -silver line
										KOMPONENTY
HAMULEC P/T
											Tektro Draco 160/ 160 mm
										KIEROWNICA
											XM Speed CEN R30 600
										MOSTEK
											XM Speed CEN 15
										SIODŁO
											XM Cross Sport
										SZTYCA
											XM Speed D SB20 27.2
										PEDAŁY
											XC Alloy
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			RACELITE 6061 ALUMINIUM
								
								Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
							 
			TFS TECHNO FORMING SYSTEM
								
								Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco.
							 
			CONE-SHAPE HEADTUBE
								
								Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.
							 
			K-MOUNT DROP OUT
								
								Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
							 
			LOCK OUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							























