BIG.NINE 500
KOLEKCJA 2015
KOŁA
29"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Big 9 TFS (ALU)
ROZMIAR RAMY
17", 19", 21", 23"
KOLOR
MATT BLACK (DARK GREY/SIGNAL RED)
WIDELEC
Rock Shox XC30TK29 SA, skok 100 mm
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Deore triple
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano SLX Shadow
MANETKA P/T
Shimano Deore
KORBA
Shimano M523 octa 40-30-22
KASETA
Shimano CS-HG50-10s 11-43
ŁAŃCUCH
KMC Z10-10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA P/T
Formula Cen/Formula cen cassette
OBRĘCZE
Merida Big Nine comp D
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite-29
OPONA P/T
Merida Race lite 29x2.1 zw.
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M355 180/160 cen
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 680 R12
MOSTEK
MERIDA Comp OS 6
SIODŁO
Merida Sport 5
SZTYCA
MERIDA comp SB12 27.2
PEDAŁY
XC pro alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
K-MOUNT DROP-OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.