Przejdź na nową stronę
RIDE 300
KOLEKCJA 2015
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Ride Lite-Single (ALU)
ROZMIAR RAMY
S (50 cm), SM (52 cm), ML (54 cm), L (56 cm), XL (59 cm)
KOLOR
SILK BLACK/DARK GREY (SIGNAL RED)
WIDELEC
Road carbon comp
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano TIAGRA D
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano TIAGRA SS
MANETKA P/T
Shimano Tiagra Dual control
KORBA
Shimano TIAGRA 50-34
KASETA
Shimano CS-4600-10 12-30
ŁAŃCUCH
KMC Z10-10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
Road seal Bearing/Road seal Bearing
OBRĘCZE
Merida comp 20 pair
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite 48
OPONA P/T
Maxxis Detonator 700x25
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Merida Road Comp
KIEROWNICA
Merida Anatomic road OS
MOSTEK
MERIDA pro OS -5
SIODŁO
Merida Race 5
SZTYCA
MERIDA carbon H SB15 27.2
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.

Zobacz również

road