CHARAKTERYSTYKA MODELI
eONE-SIXTY – elektryzujące enduro
eONE-SIXTY
elektryzujące enduro
Nasz wielki powód do dumy. Idealne połączenie cenionego silnika Shimano STEPS E8000 i nowoczesnej geometrii ramy sprawiło, że eONE-SIXTY to jeden z najczęściej nagradzanych rowerów w historii MERIDY. Pełnokrwiste enduro z dowozem na szczyt. W sezonie 2019 zapewniamy więcej modeli eONE-SIXTY, w tym bardziej przystępną wersję z silnikiem E7000.
Geometria roweru mówi wszystko: 440 mm zasięgu (rozmiar M), 439 mm dolne rury tylnego trójkąta, 75° kąt rury podsiodłowej i 66,5° kąt główki ramy. Zabawa przez duże „Z”. Po prostu nie można wycisnąć więcej z roweru elektrycznego z pełnym zawieszeniem.
Nasze rowery enduro dostają w kość bardziej niż modele z jakiejkolwiek innej kategorii. Wewnętrze prowadzenie przewodów to dla nich absolutna konieczność. Nasz system pozwala zablokować wszystkie przewody pod odpowiednim napięciem, łącznie z przewodami regulowanej sztycy. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista.


Projekt krótszego metrycznego dampera ze zwiększonym skokiem dał naszym projektantom większą swobodę w tworzeniu ramy. Dzięki rozwiązaniom dotyczącym łożysk, damper wytrzymuje także większe siły nacisku i ma lepszą żywotność. W połączeniu z łożyskami górnego mocowania trunnion uzyskano również większą czułość zawieszenia, którego praca może być idealnie dostosowana do potrzeb.
„To najlepszy elektryczny monster truck na dwóch kołach, jaki możesz obecnie kupić” – pisze o eONE-SIXTY BikeRadar. Rower wygrał niezliczone testy i zdobył mnóstwo prestiżowych wyróżnień, m.in. Design & Innovation Award, stając się prawdopodobnie najczęściej nagradzanym modelem w historii MERIDY.
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

Standard piast Boost o szerokości 110 mm z przodu i 148 mm z tyłu. W porównaniu do tradycyjnych piast, zapewnia on dodatkowe 10 mm z przodu i 6 mm z tyłu. Uzyskany dzięki temu bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła

Opony plus zapewniają kapitalną trakcję, świetną przyczepność w zakrętach, odporność na przebicia i komfort. W skrócie: plus zwiększa frajdę! Nic dziwnego, że zorientowany na nią eONE-SIXTY toczy się na większych oponach w rozmiarze 2,8’’.