Przejdź na nową stronę

CHARAKTERYSTYKA MODELI

eONE-SIXTY – elektryzujące enduro

eONE-SIXTY
elektryzujące enduro

Nasz wielki powód do dumy. Idealne połączenie cenionego silnika Shimano STEPS E8000 i nowoczesnej geometrii ramy sprawiło, że eONE-SIXTY to jeden z najczęściej nagradzanych rowerów w historii MERIDY. Pełnokrwiste enduro z dowozem na szczyt. W sezonie 2019 zapewniamy więcej modeli eONE-SIXTY, w tym bardziej przystępną wersję z silnikiem E7000.
ZABAWA NA CAŁEGO

Geometria roweru mówi wszystko: 440 mm zasięgu (rozmiar M), 439 mm dolne rury tylnego trójkąta, 75° kąt rury podsiodłowej i 66,5° kąt główki ramy. Zabawa przez duże „Z”. Po prostu nie można wycisnąć więcej z roweru elektrycznego z pełnym zawieszeniem.

SMART ENTRY

Nasze rowery enduro dostają w kość bardziej niż modele z jakiejkolwiek innej kategorii. Wewnętrze prowadzenie przewodów to dla nich absolutna konieczność. Nasz system pozwala zablokować wszystkie przewody pod odpowiednim napięciem, łącznie z przewodami regulowanej sztycy. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista.

METRYCZNY DAMPER / MOCOWANIE TRUNNION

Projekt krótszego metrycznego dampera ze zwiększonym skokiem dał naszym projektantom większą swobodę w tworzeniu ramy. Dzięki rozwiązaniom dotyczącym łożysk, damper wytrzymuje także większe siły nacisku i ma lepszą żywotność. W połączeniu z łożyskami górnego mocowania trunnion uzyskano również większą czułość zawieszenia, którego praca może być idealnie dostosowana do potrzeb.

 
ŚWIETNE OPINIE

„To najlepszy elektryczny monster truck na dwóch kołach, jaki możesz obecnie kupić” – pisze o eONE-SIXTY BikeRadar. Rower wygrał niezliczone testy i zdobył mnóstwo prestiżowych wyróżnień, m.in. Design & Innovation Award, stając się prawdopodobnie najczęściej nagradzanym modelem w historii MERIDY.

GŁÓWKA RAMY X-TAPER

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

TECHNOLOGIA BOOST

Standard piast Boost o szerokości 110 mm z przodu i 148 mm z tyłu. W porównaniu do tradycyjnych piast, zapewnia on dodatkowe 10 mm z przodu i 6 mm z tyłu. Uzyskany dzięki temu bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła

650B+

Opony plus zapewniają kapitalną trakcję, świetną przyczepność w zakrętach, odporność na przebicia i komfort. W skrócie: plus zwiększa frajdę! Nic dziwnego, że zorientowany na nią eONE-SIXTY toczy się na większych oponach w rozmiarze 2,8’’.