CHARAKTERYSTYKA MODELI
ONE-TWENTY – wszechstronny zawodnik, lepszy niż kiedykolwiek
ONE.TWENTY
wszechstronny zawodnik, lepszy niż kiedykolwiek
ONE-TWENTY jest gotowy na więcej niż dotychczas. Został całkowicie przeprojektowany na sezon 2019 – jest lżejszy, sztywniejszy i ma nowoczesną ścieżkową geometrię. Wszystko to przekłada się na lepsze zachowanie roweru na wymagających ścieżkach i jego szybkość na łatwiejszych technicznie maratonach czy alpejskich trasach. Ponadto, to jeden z najlepiej pr zyspieszających modeli z naszego górskiego zestawu. Już
Już dotychczasowa geometria ONE-TWENTY czyniła z niego bardzo uniwersalny sprzęt. Poszliśmy jednak o krok dalej. Jeszcze bardziej obniżyliśmy przekrok, by zapewnić dużo miejsca do manewrowania. Zmieniliśmy także kąt główki ramy i o 10 mm skróciliśmy dolne rury tylnego trójkąta. Dzięki temu ONE-TWENTY jest jeszcze bardziej spragniony zabawy i stanowi idealny kompromis między świetnym rowerem do wspinaczki i zwinnym ścieżkowcem.
Wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.


Krótszy metryczny damper ze zwiększonym skokiem dał naszym projektantom dodatkową swobodę w tworzeniu ramy. Dzięki rozwiązaniom dotyczącym łożysk, damper wytrzymuje także większe siły nacisku i ma lepszą żywotność. W połączeniu z łożyskami górnego mocowania trunnion uzyskano również większą czułość zawieszenia, którego praca może być idealnie dostosowana do potrzeb.
Nowoczesny rower ścieżkowy musi mieć regulowaną sztycę, która znacznie ułatwia przyjęcie odpowiedniej pozycji na rowerze. Wszystkie modele ONETWENTY (oprócz wersji 400) mają regulowaną sztycę z wewnętrznie prowadzonymi przewodami i dźwignią zdalnego sterowania. Schludny wygląd idzie w parze z funkcjonalnością.


Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia, zapewniając dużą czułość, a także efektywność pedałowania. Nasi inżynierowie precyzyjnie wpłynęli na współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. Dzięki temu system Float Link jest bardzo czuły, zapewnia świetne wsparcie w środkowym zakresie i wrażenie większego skoku niż wynikałoby z nazwy ONE-TWENTY.

Wszystkie modele ONE-TWENTY wykorzystują 148-mm standard piast w tylnym kole oraz 110-mm standard w przednim kole. W porównaniu z tradycyjnymi piastami, standard Boost dodaje 6 mm szerokości z tyłu i 10 mm z przodu. Dzięki temu bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koło. Z owoców tej zmiany najmocniej korzysta koło 29”.