Technologia oparta na materiale zarejestrowanym przez firmę Maxxis. Zwiększa odporność opony na przebicia i rozerwania oraz poprawia właściwości rotacyjne opony, co czyni jazdę efektywniejszą.
Podstawowy system antyprzebiciowy.
Technologia
![SILKWORM](materialy/akcesoria_technologie/min/1.png)
SILKWORM
![KEVLAR COMPOSITE - K2](materialy/akcesoria_technologie/min/8.png)
KEVLAR COMPOSITE - K2
Ten materiał zapewnia większą odporność na przebicia niż standardowy Kevlar® i Vectran®. Jest bardzo lekki i elastyczny, stosuje się go tylko w oponach szosowych.
![ONE 70 TECHNOLOGY](materialy/akcesoria_technologie/min/11.png)
ONE 70 TECHNOLOGY
Specjalna mieszanka gumy z wysoką liczbą włókien w oplocie (170 TPI), redukująca opory toczenia. Poprawia kontrolę prowadzenia roweru.
![SILKSHIELD](materialy/akcesoria_technologie/min/99.png)
SILKSHIELD
Materiał Silkworm, który rozciąga się od stopki do stopki (w Silkworm jest tylko pod bieżnikiem). Zapewnia te same zalety co Silkworm, a dodatkowo chroni oponę z boku.
![TRIPLE COMPOUND 3C](materialy/akcesoria_technologie/min/111.png)
TRIPLE COMPOUND 3C
Trzy rodzaje mieszanki gumy w jednym bieżniku.
W zależności od specyfikacji i przeznaczenia,
mieszanki te są rozłożone między sobą w różnych konfiguracjach.
Podstawa zawsze twarda, nad nią po środku mieszanka średniej miękkości, boki bardzo miękkie.
W zależności od specyfikacji i przeznaczenia,
mieszanki te są rozłożone między sobą w różnych konfiguracjach.
Podstawa zawsze twarda, nad nią po środku mieszanka średniej miękkości, boki bardzo miękkie.