Przejdź na nową stronę
RACE LITE 904-COM
KOLEKCJA 2011

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Race Light-Single
KOLOR
White/ Blue
WIDELEC
BC CF lite-S
NAPĘD
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano 105 Double
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano 105SS
MANETKA P/T
Shimano 105 2 Dual Control/ 10 Dual Control
KORBA
Shimano 105 50-34
KASETA
Shimano CS-5700 11-25
KOŁA
PIASTA P/T
Shimano 105
OBRĘCZE
MERIDA MR33
OPONA P/T
Vittoria Rubino Pro Slick 23 60 kevlar
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
105
KIEROWNICA
FSA Gossamer Ergo OS
MOSTEK
FSA OS-190 -6
SIODŁO
Q-BIK
SZTYCA
FSA SL250 SB20 31.6
PEDAŁY
NO
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Double Chamber Technology
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
Prolite 66 Triple Butted Aluminium
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy.
Carbon Fork
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w 100% z kompozytu węglowego. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
HFS Hydro Forming System
HFS HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hyrdroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz).
Racelite 6061 Aluminium
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
Smooth welding
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania - ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu.
Internal cable
INTERNAL CABLE
Linka tylnego hamulca biegnie wewnątrz rury górnej – w niektórych modelach linka przerzutki biegnie w rurze dolnej. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.

Zobacz również