Przejdź na nową stronę
CROSSWAY 500 LADY
KOLEKCJA 2016
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Crossway TFS-D-Single lady
ROZMIAR RAMY
42 cm, 46 cm, 50 cm
KOLOR
MATT YELLOW (BLACK)
WIDELEC
SR SUNTOUR NCX D-RL 63
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Deore-48
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT-T
MANETKA P/T
Shimano Deore
KORBA
FSA Dynadrive 48-36-26 CG
KASETA
Shimano CS-HG500-10 11-34
ŁAŃCUCH
KMC X10
WAGA
WAGA (kg)
12,3
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
Formula Disc/Disc Cassette
OBRĘCZE
Merida comp D
SZPRYCHY
Black+White stainless
DĘTKI
Ultralite
OPONA P/T
Merida Speed Lite 40 KV
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Vela hydraulic 160
KIEROWNICA
Merida comp OS 660 R25
MOSTEK
Merida pro OS 5/ Merida pro OS 17 lady
SIODŁO
Crossway comfort pro lady
SZTYCA
Merida pro H SB15 27.2
PEDAŁY
Comfort Alloy triple
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
RACELITE 6061 ALUMINIUM
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
K-MOUNT DROP-OUT
K-MOUNT DROP-OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
REMOTE LOCKOUT
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Zobacz również

trekking