Przejdź na nową stronę
RIDE DISC 3000
KOLEKCJA 2016
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Ride disc CF2
ROZMIAR RAMY
S (50 cm), S/M (52 cm), M/L (54 cm), L (56 cm)
KOLOR
SILK UD (PROCESS BLUE/GREY)
WIDELEC
Race carbon disc 15
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano TIAGRA D
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano TIAGRA GS
MANETKA P/T
Shimano Tiagra Dual control
KORBA
FSA Gossamer Pro 50-34 [386]
KASETA
Shimano CS-HG500-10 11-32
ŁAŃCUCH
KMC X10
WAGA
WAGA (kg)
9,0
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
Bearing Disc-15 Road Axle/Bearing Disc cassette
OBRĘCZE
Merida comp 22 disc pair
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite 48
OPONA P/T
Maxxis Detonator 25 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Spyre disc 160
KIEROWNICA
Merida Compact road OS
MOSTEK
Merida pro Carbon OS -5
SIODŁO
Merida Race 5
SZTYCA
Merida carbon H SB15 27.2
PEDAŁY
-
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

BIO FIBER DAMPING COMPOUND
BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Lniane biowłókna, wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca, pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.
FLEX STAY
FLEX STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
C-S POST MOUNT DISC
C-S POST MOUNT DISC
Chain Stay Post Mount Disc – ta technologia to wynik trzech odkryć. Po pierwsze, mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta optymalnie chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi. Po drugie, zacisk hamulca jest lepiej wspierany przez masywniejsze dolne rury tylnego trójkąta. Po trzecie, wewnętrzne poprowadzenie linek pozwala na to, by zgrabnie dotarły one do hamulca od strony tylnego trójkąta.
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory. Poprawia to wytrzymałość na skręcanie i uderzenia. Technologia ta jest stosowana w karbonowych ramach i widelcach, zapewniając także lepsze pochłanianie drgań.
15-100 THRU-AXLE
15-100 THRU-AXLE
15-mm oś thru-axle w przednim kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.

Zobacz również

road comfort