WARP TRI 5000
	
								KOLEKCJA 2016
				
				
							KOŁA
										700C
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											Warp Tri CF4
										ROZMIAR RAMY
											S (51 cm), M (54 cm), L (57 cm)
										KOLOR
											BLACK/GREEN (WHITE)
										WIDELEC
											Warp Tri-direct-E
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											22
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano Ultegra D
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano Ultegra SS
										MANETKA P/T
											Shimano BS-R1 2/11
										KORBA
											Vision Trimax pro TT 52-38
										KASETA
											Shimano CS-5800-11 12-25
										ŁAŃCUCH
											KMC X11EL
										WAGA
WAGA (kg)
											8,9
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA P/T
											w zestawie
										OBRĘCZE
											Fulcrum Quattro 35
										SZPRYCHY
											w zestawie
										DĘTKI
											Ultralite 60
										OPONA P/T
											Opona tył Continental Grand Sport Race 23 fold
										KOMPONENTY
HAMULEC P/T
											Shimano 105-direct
										KIEROWNICA
											Profile Ozero TT base -T2+ aero clip
										MOSTEK
											Merida pro Carbon OS -5
										SIODŁO
											Merida-2302
										SZTYCA
											Warp Aero carbon
										PEDAŁY
											-
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			NANO MATRIX CARBON
								
								Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
							
			AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
								
								Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
							
			INTERNAL CABLE
								
								Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
							
			CARBON FORK
								
								Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
							
			DI2 READY
								
								Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.
							
			FLIP FLOP HEAD
								
								Idealne dostosowanie efektywnego kąta podsiodłowego dzięki główce Flip Flop. Technologia ta pozwala na przyjęcie optymalnej pozycji na rowerze w zależności od uprawianej dyscypliny i preferencji kolarza. Dzięki temu najpełniej można wykorzystać wszystkie aerodynamiczne zalety REACTO oraz WARP TRI.
							
			NACA FASTBACK PROFILE
								
								Specjalne profi le rur NACA Fastback w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Do ich produkcji wykorzystano dane zebrane podczas niezliczonych godzin testów w tunelu aerodynamicznym. Efektem tych prac jest przede wszystkim konstrukcja dolnej rury, rury podsiodłowej i górnych rur tylnego trójkąta w REACTO oraz WARP TRI. Idealnie łączą one w sobie istotne parametry sztywności i aerodynamiki.
							
			INTERNAL CLAMP
								
								Specjalny zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Dzięki temu Internal Clamp jest czymś znacznie istotniejszym niż tylko atrakcją dla oka.
							
			DOWN TUBE EXIT
								
								Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
							
