NINETY-SIX 7.800
KOLEKCJA 2017
KOŁA
27,5"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
ALU / Ninety-Six Lite-D-single [27] boost
ROZMIAR RAMY
S, M
KOLOR
MATT BLACK -RED/WHITE
WIDELEC
32 FLOAT Performance SC 100 Remote
AMORTYZATOR TYŁ
FOX FLOAT DPS Performance
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano SLX direct
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano SLX Shadow
MANETKA PRZÓD
Shimano SLX-i
MANETKA TYŁ
Shimano SLX-i
MECHANIZM KORBOWY
Shimano SLX 36-26 boost
KASETA
Shimano M7000-11 11-42
WAGA
WAGA (kg)
13
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA PRZÓD
Shimano Deore 15 cen boost
PIASTA TYŁ
Shimano Deore-12 cen boost
OBRĘCZE
MERIDA Expert CC
OPONA PRZÓD
Continental X-King 27 2.2 zwijana
OPONA TYŁ
Continental X-King 27 2.2 zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano SLX 180 cen
HAMULEC TYŁ
Shimano SLX 160 cen
KIEROWNICA
MERIDA Expert OS 720 flat
MOSTEK
MERIDA Expert OS 5
SIODŁO
Prologo Kappa 3
SZTYCA
MERIDA Expert SB0 30.9
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
C-S POST MOUNT DISC
Chain Stay Post Mount Disc – ta technologia to wynik trzech odkryć. Po pierwsze, mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta optymalnie chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi. Po drugie, zacisk hamulca jest lepiej wspierany przez masywniejsze dolne rury tylnego trójkąta. Po trzecie, wewnętrzne poprowadzenie linek pozwala na to, by zgrabnie dotarły one do hamulca od strony tylnego trójkąta.
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
RACE LINK
Projekt tylnego zawieszenia zoptymalizowany pod kątem jazdy cross country i napędów 1x. Jednoosiowy system z superlekkim karbonowym łącznikiem (tylko 80 gramów) współgra z lekkimi i efektywnymi dolnymi rurami tylnego trójkąta. Kinematyka zawieszenia całkowicie eliminuje bujanie podczas pedałowania przy 25% wartości SAG. Początkowo czuły, przechodzący w stabilną platformę w środkowym zakresie i progresywny na końcu – RACE LINK pracuje znakomicie zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach.
THRU AXLE 12-148 ‘BOOST’
Nowy 148-mm standard piast (Boost) dodaje 6 mm szerokości w porównaniu do tradycyjnych tylnych piast. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29” i 27,5”: bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła, a krótsze dolne rury tylnego trójkąta poprawiają zwinność roweru.