BIG.SEVEN 600
KOLEKCJA 2017
KOŁA
27,5"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
ALU / Big 7 TFS BC-single
ROZMIAR RAMY
15", 17", 18,5", 20"
KOLOR
DARK BLUE -BLUE
WIDELEC
Manitou Marvel comp 27 100 15 taper
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
11
PRZERZUTKA |PRZÓD
PRZERZUTKA TYŁ
Sram NX 11
MANETKA PRZÓD
MANETKA TYŁ
Sram NX 11
MECHANIZM KORBOWY
Sram NX XSYNC 30 STEEL
KASETA
Sram PG-1130 11-42
WAGA
WAGA (kg)
12.2
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA PRZÓD
FoBearing disc 15
PIASTA TYŁ
Bearing Disc cassette
OBRĘCZE
Merida Big 7 comp CC
OPONA PRZÓD
Maxxis Ikon 27.5 2.2 zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis Ikon 27.5 2.2 zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Tektro Gimini Hydrauliczne 180
HAMULEC TYŁ
Tektro Gimini Hydrauliczne 160
KIEROWNICA
MERIDA Expert OS 720 R12
MOSTEK
MERIDA Expert OS 5
SIODŁO
Merida Sport
SZTYCA
MERIDA Expert SB15 27.2
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
K-MOUNT DROP-OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.