JULIET 7.40-D
KOLEKCJA 2017
KOŁA
27,5"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
ALU / Juliet Speed 7
ROZMIAR RAMY
15", 17", 18,5", 20"
KOLOR
RASBERRY -LIME
WIDELEC
SR Suntour 27 XCM HLO 100
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano M370
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Altus 9
MANETKA PRZÓD
Shimano Altus rapidfire
MANETKA TYŁ
Shimano Altus rapidfire
MECHANIZM KORBOWY
SR Suntour XCM 44-32-22 CG
KASETA
Sunrace CS-9S 11-32
WAGA
WAGA (kg)
14.8
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA PRZÓD
Alloy Disc
PIASTA TYŁ
Alloy Disc cassette
OBRĘCZE
Merida Big 7 D
OPONA PRZÓD
Merida 27 2.1
OPONA TYŁ
Merida 27 2.1
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Tektro MA-lady Hydrauliczne 160
HAMULEC TYŁ
Tektro MA-lady Hydrauliczne 160
KIEROWNICA
Merida Speed R30 640
MOSTEK
Merida Comp OS 15
SIODŁO
Juliet Sport
SZTYCA
MERIDA speed 27.2
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/205.jpg)
Technologia
![RACELITE 6061 ALUMINIUM](materialy/technologie/min/52.png)
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
![K-MOUNT DROP-OUT](materialy/technologie/min/60.png)
K-MOUNT DROP-OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
![LOCKOUT](materialy/technologie/min/77.png)
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.