Przejdź na nową stronę
SCULTURA DISC 5000
KOLEKCJA 2017
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
CARBON / Scultura CF2 disc 12
ROZMIAR RAMY
S-50, S-M-52, M-L-54, L-56 [cm]
KOLOR
MATT UD/WHITE -T-REPLICA
WIDELEC
Scultura Carbon CF2 Disc 12
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Ultegra D
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Ultegra SS
MANETKA PRZÓD
Shimano Ultegra disc
MANETKA TYŁ
Shimano Ultegra disc
MECHANIZM KORBOWY
Shimano RS500 50-34 [PF86]
KASETA
Shimano CS-5800-11 11-28
WAGA
WAGA (kg)
8.5
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Bearing Centerlock-12
PIASTA TYŁ
Bearing Centerlock-12
OBRĘCZE
Merida Expert 22 SL disc pair
OPONA PRZÓD
Continental Ultra Sport II 25 zwijana
OPONA TYŁ
Continental Ultra Sport II 25 zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano RS805 160
HAMULEC TYŁ
Shimano RS805 160
KIEROWNICA
Merida Expert Compact road OS
MOSTEK
MERIDA Expert Carbon OS -5
SIODŁO
Merida Sport
SZTYCA
MERIDA carbon Expert SB15 27.2
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
FLEX STAY
FLEX STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.
NACA FASTBACK PROFILE
NACA FASTBACK PROFILE
Specjalne profi le rur NACA Fastback w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Do ich produkcji wykorzystano dane zebrane podczas niezliczonych godzin testów w tunelu aerodynamicznym. Efektem tych prac jest przede wszystkim konstrukcja dolnej rury, rury podsiodłowej i górnych rur tylnego trójkąta w REACTO oraz WARP TRI. Idealnie łączą one w sobie istotne parametry sztywności i aerodynamiki.
12-142 THRU-AXLE
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.
DISC COOLER
DISC COOLER
Nasze innowacyjne rozwiązanie Disc Cooler to efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Wykorzystuje on aluminiowe żebra przymocowane pomiędzy dolnymi rurami tylnego trójkąta a mocowaniem zacisku hamulca tarczowego. W tym miejscu efektywnie odprowadzają one nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.

Zobacz również

road race