SPEEDER 300 JULIET
KOLEKCJA 2017
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
ALU / Speeder ride BC-D-Single BSA
ROZMIAR RAMY
47, 50, 52, 54 [cm]
KOLOR
METALLIC BLACK -SKY BLUE
WIDELEC
Speeder BC Alloy straight disc
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano TIAGRA D
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano TIAGRA SS
MANETKA PRZÓD
Shimano SL-4700
MANETKA TYŁ
Shimano SL-4700 10
MECHANIZM KORBOWY
FSA Omega 50-34 Mega [BSA]
KASETA
Shimano CS-HG500-10 12-28
WAGA
WAGA (kg)
10.6
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Shimano Centerlock
PIASTA TYŁ
Shimano Centerlock
OBRĘCZE
Merida comp 22 disc pair
OPONA PRZÓD
Maxxis Detonator 32 60
OPONA TYŁ
Maxxis Detonator 32 60
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano M315 160 cen
HAMULEC TYŁ
Shimano M315 160 cen
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 600 Flat
MOSTEK
MERIDA Expert OS 5
SIODŁO
Juliet Sport
SZTYCA
MERIDA Expert SB15 31.6
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.