Przejdź na nową stronę
ONE-TWENTY 9. XT-EDITION
KOLEKCJA 2018
KOŁA
29"
Widok 360

Specyfikacja

RAMA
RAMA
ALU / One-Twenty lite-D-single [29er] R12
ROZMIAR RAMY
M(18"), L(20"), XL(22")
KOLOR
SHINY BLUE (GREEN)
WIDELEC
Rock Shox Revolution RC 27 B SA, skok 130mm, boost
AMORTYZATOR TYŁ
FOX Performance Float
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano XT sideswing
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT GS Shadow+
MANETKA PRZÓD
Shimano XT SL-M8000
MANETKA TYŁ
Shimano XT SL-M8000
MECHANIZM KORBOWY
Shimano XT M8000 34-24 boost
KASETA
Shimano SLX M7000-11 11-42
WAGA
WAGA (kg)
13,9
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA PRZÓD
FoBearing Cen 15 boost
PIASTA TYŁ
Shimano Deore-12 cen boost
OBRĘCZE
Merida Expert CC, Tubeless Ready
OPONA PRZÓD
Maxxis Forekaster 2.35 zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis Forekaster 2.35 zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano M500
HAMULEC TYŁ
Shimano M500
KIEROWNICA
Merida Expert CC, szerokość 740mm, wznios 10°
MOSTEK
Merida Expert, średnica 31.8mm, +/- 6°
SIODŁO
Merida Sport
SZTYCA
Merida Expert 31.6mm, regulowana, manetka na kierownicy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
FLOAT LINK REAR SUSPENSION
FLOAT LINK REAR SUSPENSION
Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia i uzyskać odpowiedni współczynnik przełożenia oraz progresję dampera. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
THROUGH AXLE 12-142
THROUGH AXLE 12-142
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Zobacz również

full suspension