BIG.NINE XT-EDITION
	
								KOLEKCJA 2018
				
				
							KOŁA
										29"
					
									 
							Specyfikacja
RAMA
RAMA
											ALU / Big 9 TFS BC-single
										ROZMIAR RAMY
											M(17"), L(18.5"), XL(20"), XXL(22")
										KOLOR
											MATT BLACK (SILVER)
										WIDELEC
											Manitou Machete Comp 29, sk.100mm, oś 15x100 tapered, manetka blokady
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											22
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano XT HD double
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano XT GS Shadow+
										MANETKA PRZÓD
											Shimano XT SL-M8000
										MANETKA TYŁ
											Shimano XT SL-M8000
										MECHANIZM KORBOWY
											Shimano XT M8000 34-24
										KASETA
											Shimano SLX M7000-11 11-42
										WAGA
WAGA (kg)
											12,2
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											29"
										PIASTA PRZÓD
											FoBearing Cen 15-100
										PIASTA TYŁ
											Shimano M4050 cen
										OBRĘCZE
											Merida Big Nine comp CC
										OPONA PRZÓD
											Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
										OPONA TYŁ
											Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano M500
										HAMULEC TYŁ
											Shimano M500
										KIEROWNICA
											Merida Expert CC, szerokość 720mm, płaska
										MOSTEK
											Merida Comp średnica 31.8mm, +/- 7°
										SIODŁO
											Merida Sport
										SZTYCA
											MERIDA comp SB0 30.9mm
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			INTERNAL CABLE ROUTING
								
								Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
							 
			DOWN TUBE EXIT
								
								Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
							 
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							 
			RACELITE 61 ALUMINIUM
								
								Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
							 
			TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
								
								Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							 
			SMOOTH WELDING
								
								Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							 
			CHAINSTAY POST MOUNT DISC
								
								Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
							 
			THROUGH AXLE 15-100
								
								Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							 
			K-MOUNT DROP-OUT
								
								Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
							 
			F-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
							 
			C-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
							 
			REMOTE LOCKOUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							





























