Przejdź na nową stronę
BIG.SEVEN 600
KOLEKCJA 2018
KOŁA
27,5"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
ALU / Big Seven TFS BC-single
ROZMIAR RAMY
S(15"), M(17"), L(19")
KOLOR
OLIVE (GREEN)
WIDELEC
Manitou Machete Comp 27, sk.100mm, oś 15x100 tapered, blokada skoku
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
11
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano SLX Shadow
MANETKA TYŁ
Shimano SLX SL-M7000
MECHANIZM KORBOWY
Shimano SLX M7000 32
KASETA
Sunrace CSMX80.EA5R.OS0 11-50
WAGA
WAGA (kg)
11,7
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA PRZÓD
FoBearing Cen 15-100
PIASTA TYŁ
Shimano M4050 cen
OBRĘCZE
Merida Big Seven comp CC
OPONA PRZÓD
Maxxis Ikon 27.5 2.2 zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis Ikon 27.5 2.2 zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano M315
HAMULEC TYŁ
Shimano M315
KIEROWNICA
Merida Expert CC, szerokość 720mm, wznios 10°
MOSTEK
Merida Expert, szerokość 31.8mm, +/- 6°
SIODŁO
Merida Sport
SZTYCA
MERIDA comp SB0 30.9mm
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
RACELITE 61 ALUMINIUM
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
THROUGH AXLE 15-100
THROUGH AXLE 15-100
Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
K-MOUNT DROP-OUT
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Zobacz również

hardtail