CROSSWAY URBAN 300 LADY
KOLEKCJA 2018
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
ALU / Crossway Urban TFS-D
ROZMIAR RAMY
XS(42L), S(46L), M(50L) [cm]
KOLOR
COPPER (DARK BROWN)
WIDELEC
Urban BC Rigid Alloy straight disc
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
11
PRZERZUTKA TYŁ
Sram NX 11
MANETKA TYŁ
Sram NX 11 trigger
MECHANIZM KORBOWY
FSA Comet 36T
KASETA
Sunrace CSMS8 11-42, 11s
WAGA
WAGA (kg)
11,8
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Centerlock allen
PIASTA TYŁ
Centerlock cassette allen
OBRĘCZE
Merida Urban
OPONA PRZÓD
Maxxis Overdrive 35 ref
OPONA TYŁ
Maxxis Overdrive 35 ref
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano Deore M315
HAMULEC TYŁ
Shimano Deore M315
KIEROWNICA
MERIDA Comp, szerokość 660mm, wznios 25°
MOSTEK
Merida Expert, średnica 31.8mm, +/- 17°
SIODŁO
Crossway Comfort
SZTYCA
MERIDA Comp SB12 27.2mm
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.