CYCLO CROSS 6000
	
								KOLEKCJA 2018
				
				
							KOŁA
										700C
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											CARBON / Race disc CF3 R12 [PF86]
										ROZMIAR RAMY
											 XS(47), S(50), M(53), L(56), XL(59) [cm]
										KOLOR
											DARK GREY (GREEN/YELLOW)
										WIDELEC
											CC Carbon disc 15, karbonowa rura sterowa
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											11
										PRZERZUTKA TYŁ
											Sram Apex 1
										MANETKA TYŁ
											Sram Apex
										MECHANIZM KORBOWY
											Sram Apex 1 40T
										KASETA
											Sram PG-1130 11-42
										WAGA
WAGA (kg)
											8,9
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA PRZÓD
											Bearing 6B 15-100
										PIASTA TYŁ
											Bearing 6B 12-142
										OBRĘCZE
											Merida Expert CC
										OPONA PRZÓD
											Maxxis All Terrane 33 zwijana
										OPONA TYŁ
											Maxxis All Terrane 33 zwijana
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Sram Apex DB-APX-A1
										HAMULEC TYŁ
											Sram Apex DB-APX-A1
										KIEROWNICA
											Merida Expert Compact road, średnica 31.8mm
										MOSTEK
											Merida Expert, średnica 31.8mm, -5
										SIODŁO
											Merida Expert
										SZTYCA
											MERIDA carbon Comp SB15 27.2mm
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			INTERNAL CABLE ROUTING
								
								Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
							
			CARBON FORK
								
								Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
							
			AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
								
								Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
							
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							
			POST MOUNT DISC
								
								Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
							
			CHAINSTAY POST MOUNT DISC
								
								Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
							
			DI2 READY
								
								Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
							
			THROUGH AXLE 15-100
								
								Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							
			THROUGH AXLE 12-142
								
								Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							
			F-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
							




