CYCLO CROSS 400
	
								KOLEKCJA 2018
				
				
							KOŁA
										700C
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											ALU / CC Lite BC-D-Single BSA
										ROZMIAR RAMY
											XS(47), S(50), S/M(52), M/L(54), L(56), XL(59) [cm]
										KOLOR
											SILK TITAN (YELLOW/RED)
										WIDELEC
											CC Carbon disc 15, karbonowa rura sterowa
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											22
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano 105 D
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano 105 RD-5800SS
										MANETKA PRZÓD
											Shimano 105
										MANETKA TYŁ
											Shimano 105
										MECHANIZM KORBOWY
											Shimano RS500 46-36
										KASETA
											Shimano 105 CS-5800-11 11-28
										WAGA
WAGA (kg)
											9,8
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA PRZÓD
											Bearing Disc-15 Road Axle
										PIASTA TYŁ
											Bearing Disc cassette
										OBRĘCZE
											Merida comp 22 disc cross
										OPONA PRZÓD
											Maxxis All Terrane 33 zwijana
										OPONA TYŁ
											Maxxis All Terrane 33 zwijana
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Tektro Spyre disc
										HAMULEC TYŁ
											Tektro Spyre disc
										KIEROWNICA
											Merida Expert Compact road, średnica 31.8mm
										MOSTEK
											Merida Expert, średnica 31.8mm, -5
										SIODŁO
											Merida Sport
										SZTYCA
											MERIDA road comp SB12 27.2mm
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			INTERNAL CABLE ROUTING
								
								Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
							
			CARBON FORK
								
								Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
							
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							
			PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
								
								Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
							
			SMOOTH WELDING
								
								Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							
			POST MOUNT DISC
								
								Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
							
			THROUGH AXLE 15-100
								
								Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							
			F-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
							









