CYCLO CROSS 100
	
								KOLEKCJA 2018
				
				
							KOŁA
										700C
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											ALU / CC Lite BC-D-Single BSA
										ROZMIAR RAMY
											XS(47), S(50), S/M(52), M/L(54), L(56), XL(59) [cm]
										KOLOR
											OLIVE (GREEN)
										WIDELEC
											CC BC straight disc
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											11
										PRZERZUTKA TYŁ
											Sram Apex 1
										MANETKA TYŁ
											Sram Apex
										MECHANIZM KORBOWY
											FSA Vero Pro 40T CK-C616T
										KASETA
											Sunrace CSMS8 11-42, 11s
										WAGA
WAGA (kg)
											10,4
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA PRZÓD
											Bearing Disc
										PIASTA TYŁ
											Bearing Disc Cassette
										OBRĘCZE
											Merida comp 22 disc cross
										OPONA PRZÓD
											Maxxis All Terrane 33 zwijana
										OPONA TYŁ
											Maxxis All Terrane 33 zwijana
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Promax Road PM mechanical disc
										HAMULEC TYŁ
											Promax Road PM mechanical disc
										KIEROWNICA
											Merida Expert Compact road, średnica 31.8mm
										MOSTEK
											MERIDA Comp, średnica 31.8mm, -6
										SIODŁO
											Merida Sport
										SZTYCA
											MERIDA road comp SB12 27.2mm
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			INTERNAL CABLE ROUTING
								
								Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
							
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							
			PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
								
								Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
							
			POST MOUNT DISC
								
								Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
							
			F-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
							




