SILEX 700
	
								KOLEKCJA 2018
				
				
							KOŁA
										700C
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											ALU / Silex Lite R12 [PF86]
										ROZMIAR RAMY
											S(47), M(50), L(53) [cm]
										KOLOR
											MATT MET. BLACK (LITE BLUE)
										WIDELEC
											Silex Carbon 12 FM
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											22
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano Ultegra DF
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano Ultegra RD-R8000GS
										MANETKA PRZÓD
											Shimano Ultegra disc
										MANETKA TYŁ
											Shimano Ultegra disc
										MECHANIZM KORBOWY
											Shimano Ultegra 50-34
										KASETA
											Shimano CS-HG-800 11-34
										WAGA
WAGA (kg)
											9,5
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA PRZÓD
											w zestawie
										PIASTA TYŁ
											w zestawie
										OBRĘCZE
											Fulcrum Racing 700 DB CX F12 R12
										OPONA PRZÓD
											Maxxis Gravel 35 zwijana
										OPONA TYŁ
											Maxxis Gravel 35 zwijana
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano Ultegra disc
										HAMULEC TYŁ
											Shimano Ultegra disc
										KIEROWNICA
											Merida Expert oval, średnica 31.8mm
										MOSTEK
											Merida Expert, średnica 31.8mm, -5°
										SIODŁO
											Prologo Scratch wide
										SZTYCA
											MERIDA carbon Expert SB0 30.9mm
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			SMART ENTRY
								
								Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
							 
			INTERNAL CABLE ROUTING
								
								Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
							 
			CARBON FORK
								
								Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
							 
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							 
			PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
								
								Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
							 
			HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
								
								Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							 
			SMOOTH WELDING
								
								Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							 
			DISC COOLER
								
								Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
							 
			THROUGH AXLE 12-100
								
								Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							 
			THROUGH AXLE 12-142
								
								Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							 
			F-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
							 
			C-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
							




