Przejdź na nową stronę
WARP 5000
KOLEKCJA 2018
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
CARBON / Warp Tri CF4 [PF86]
ROZMIAR RAMY
S(51), M(54), L(57) [cm]
KOLOR
MATT UD/SHINY BLACK
WIDELEC
Warp Tri-direct-E, karbonowa rura sterowa
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Ultegra DF
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Ultegra RD-R8000SS
MANETKA PRZÓD
Shimano BS-R1 2
MANETKA TYŁ
Shimano BS-R1 11
MECHANIZM KORBOWY
Vision Trimax pro TT 52-36 Mega [PF86]
KASETA
Shimano 105 CS-5800-11 11-28
WAGA
WAGA (kg)
8,8
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
w zestawie
PIASTA TYŁ
w zestawie
OBRĘCZE
Vision Metron 55 clincher
OPONA PRZÓD
Continental Grand Sport Race 23C zwijana
OPONA TYŁ
Continental Grand Sport Race 25C zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano 105-direct BR-5810
HAMULEC TYŁ
Shimano 105-direct BR-5810
KIEROWNICA
Profile Ozero TT base -T2+ aero clip
MOSTEK
Merida Expert, średnica 31.8mm, -5
SIODŁO
Merida-2302
SZTYCA
Warp Aero carbon
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
INTERNAL CLAMP
INTERNAL CLAMP
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.

Zobacz również

triathlon