Przejdź na nową stronę
SCULTURA 500
KOLEKCJA 2018
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
ALU / Scultura lite-single
ROZMIAR RAMY
XS(47), S(50), S/M(52), M/L(54), L(56), XL(59) [cm]
KOLOR
PETROL (TEAL/YELLOW)
WIDELEC
Road carbon Pro, karbonowa rura sterowa
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Ultegra
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Ultegra RD-R8000SS
MANETKA PRZÓD
Shimano Ultegra
MANETKA TYŁ
Shimano Ultegra
MECHANIZM KORBOWY
Shimano RS500 50-34
KASETA
Shimano 105 CS-5800-11 11-28
WAGA
WAGA (kg)
8,8
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Road seal Bearing
PIASTA TYŁ
Road seal Bearing
OBRĘCZE
Merida Expert SL pair
OPONA PRZÓD
Maxxis Dolemites 25 zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis Dolemites 25 zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano R561
HAMULEC TYŁ
Shimano R561
KIEROWNICA
Merida Expert Compact road, średnica 31.8mm
MOSTEK
Merida Expert, średnica 31.8mm, -5
SIODŁO
Merida Sport
SZTYCA
MERIDA carbon Comp SB15 27.2mm
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
NACA FASTBACK PROFILE
NACA FASTBACK PROFILE
Specjalne profile rur w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Wykorzystują one patent profilu skrzydeł NACA0028 amerykańskiego komitetu doradczego do spraw aeronautyki (NACA), który wchodzi w skład NASA. Profile NACA Fastback zapewniają swobodny przepływ powietrza i łączą w sobie istotne parametry sztywności oraz aerodynamiki, przy najniższej możliwej wadze.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

Zobacz również

road race