SILEX 6000
	
								KOLEKCJA 2018
				
				
							KOŁA
										700C
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											CARBON / Silex CF2 R12 [PF86]
										ROZMIAR RAMY
											M(50), L(53) [cm]
										KOLOR
											DARK BLUE (ORANGE/RED)
										WIDELEC
											Silex Carbon 12 FM, karbonowa rura sterowa
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											11
										PRZERZUTKA TYŁ
											Sram Apex 1
										MANETKA TYŁ
											Sram Apex SB-APX-HRD-A1
										MECHANIZM KORBOWY
											Sram Apex 1 44T
										KASETA
											Sram PG-1130 11-42
										WAGA
WAGA (kg)
											8,75
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA PRZÓD
											Bearing 6B 12-100
										PIASTA TYŁ
											Bearing 6B 12-142
										OBRĘCZE
											Merida Expert CC, Tubeless Ready
										OPONA PRZÓD
											Maxxis Gravel 35mm zwijana
										OPONA TYŁ
											Maxxis Gravel 35mm zwijana
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Sram Apex DB-APX-A1
										HAMULEC TYŁ
											w zestawie
										KIEROWNICA
											MERIDA Expert oval, średnica 31.8mm
										MOSTEK
											MERIDA Expert, średnica 31.8mm, -5
										SIODŁO
											Prologo Scratch wide
										SZTYCA
											MERIDA carbon Expert SB0 30.9mm
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			SMART ENTRY
								
								Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
							 
			INTERNAL CABLE ROUTING
								
								Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
							 
			NANO MATRIX CARBON
								
								Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
							 
			CARBON FORK
								
								Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
							 
			AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
								
								Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
							 
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							 
			DISC COOLER
								
								Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
							 
			THROUGH AXLE 12-100
								
								Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							 
			THROUGH AXLE 12-142
								
								Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							 
			F-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
							 
			C-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
							




