Specyfikacja
RAMA
RAMA
BIG.NINE SPEED
ROZMIAR RAMY
S - M - L - XL - XXL
KOLOR
MATT DARK SILVER(BLUE/BLACK)
WIDELEC
SR Suntour XCM, Coil, skok 100mm
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
24
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano FD-TY700
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Altus RD-M310
MANETKA PRZÓD
Shimano ST-EF505-3 EZ-fire
MANETKA TYŁ
Shimano ST-EF505-8 EZ-fire
MECHANIZM KORBOWY
Shimano TY301 42-34-24 CG
WKŁAD SUPORTU
FSA TH-7420ST-W, Cartridge Bearing
KASETA
Sunrace CSM668-8s 11-32
WAGA
WAGA (kg)
15,2
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA PRZÓD
Shimano HB-TX505 cen 32H
PIASTA TYŁ
Shimano FH-TX505 cen 32H
OBRĘCZE
MERIDA Alloy 622-17 32H
DĘTKI
29*2.2 A.V
OPONA PRZÓD
MERIDA K1080 29*2.2 54-622 drut 30tpi
OPONA TYŁ
MERIDA K1080 29*2.2 54-622 drut 30tpi
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano ST-EF505
HAMULEC TYŁ
Shimano ST-EF505
KIEROWNICA
MERIDA CC, szerokość 690mm W, 15 R
MOSTEK
MERIDA Comp CC, 31.8 DSH, 6 ASD
SIODŁO
MERIDA Sport comfort
SZTYCA
MERIDA speed średnica 27.2mm, SB15
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.