JULIET 7.40-D
KOLEKCJA 2019
2 499 pln
znajdź sklep
KOŁA
27,5"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Juliet Speed
ROZMIAR RAMY
XS - S - M - L
KOLOR
GLOSSY OLIVE(GREEN/GREEN)
WIDELEC
SR Suntour XCM HLO, Coil, skok 100mm, STR, Blokada skoku
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano FD-M370
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano RD-M370
MANETKA PRZÓD
Shimano ST-EF505
MANETKA TYŁ
Shimano ST-EF505
MECHANIZM KORBOWY
Shimano MT101, 44-32-22 ATC
WKŁAD SUPORTU
FSA TH-7420ST-W, Cartridge Bearing
KASETA
Shimano CS-HG200, 11-32 ATC, 9 GER
WAGA
WAGA (kg)
14,9
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA PRZÓD
Shimano TX505, 100x9 WHF, 32 SPH, Centerlock
PIASTA TYŁ
Shimano TX505, 135x9 WHR, 32 SPH, Centerlock
OBRĘCZE
MERIDA CC, 17 IWR,
DĘTKI
27.5*2.1 A.V
OPONA PRZÓD
MERIDA K1080, 27.5x2.1", drut
OPONA TYŁ
MERIDA K1080, 27.5x2.1", drut
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano ST-EF505
HAMULEC TYŁ
Shimano ST-EF505
KIEROWNICA
MERIDA CC, szerokość 660mm WHB, 25 RHB
MOSTEK
MERIDA Expert CC, 31.8 DSH, 17 ASD
SIODŁO
MERIDA Juliet Sport
SZTYCA
MERIDA CC, średnica 27.2mm DSP, 15 SSB
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

RACELITE 61 ALUMINIUM
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
K-MOUNT DROP-OUT
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Zobacz również

hardtail