Specyfikacja
RAMA
RAMA
											SCULTURA lite
										ROZMIAR RAMY
											XXS(44), XS(47), S(50), S-M(52), M-L(54), L(56), XL(59)
										KOLOR
											MATT DARK SILVER(GREEN)
										WIDELEC
											SCULTURA CF
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											22
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano 105 DF R7000
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano 105, GS
										MANETKA PRZÓD
											Shimano 105
										MANETKA TYŁ
											Shimano 105
										MECHANIZM KORBOWY
											Shimano 105, 50-34T
										WKŁAD SUPORTU
											Shimano Pressfit BB71
										KASETA
											Shimano CS-R7000, 11-30 T, 11 S
										WAGA
WAGA (kg)
											8,735
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA PRZÓD
											M700F, 100x9 WHF, 24H
										PIASTA TYŁ
											M700R, 130x9 WHR, 28H
										OBRĘCZE
											Merida comp SL 24 pair
										DĘTKI
											Ultralite 48
										OPONA PRZÓD
											Maxxis Dolomites, 700x25C, zwijana
										OPONA TYŁ
											Maxxis Dolomites, 700x25C, zwijana
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano 105
										HAMULEC TYŁ
											Shimano 105
										KIEROWNICA
											Merida Expert SL, 31.8 D
										MOSTEK
											Merida Expert CC, 31.8 D, -5 A
										SIODŁO
											Merida Comp SL
										SZTYCA
											Merida Expert CC, średnica 27.2mm D, 15 SSB, Carbon
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			INTERNAL CABLE ROUTING
								
								Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
							
			CARBON FORK
								
								Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
							
			NACA FASTBACK PROFILE
								
								Specjalne profile rur w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Wykorzystują one patent profilu skrzydeł NACA0028 amerykańskiego komitetu doradczego do spraw aeronautyki (NACA), który wchodzi w skład NASA. Profile NACA Fastback zapewniają swobodny przepływ powietrza i łączą w sobie istotne parametry sztywności oraz aerodynamiki, przy najniższej możliwej wadze.
							
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							
			PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
								
								Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
							
			HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
								
								Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							
			SMOOTH WELDING
								
								Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							
			DI2 READY
								
								Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
							




















