Specyfikacja
RAMA
RAMA
SCULTURA lite-BSA
ROZMIAR RAMY
XXS(44), XS(47), S(50), S-M(52), M-L(54), L(56), XL(59)
KOLOR
GREEN(BLACK)
WIDELEC
SCULTURA CF
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
18
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Claris
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Claris, GS
MANETKA PRZÓD
Shimano Claris
MANETKA TYŁ
Shimano Claris
MECHANIZM KORBOWY
FSA Tempo, 50-34T
WKŁAD SUPORTU
FSA TH-7420ST, Cartridge Bearing
KASETA
Sunrace CS8, 11-28 T, 8 S
WAGA
WAGA (kg)
9,50
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
M700F, 100x9 WHF, 24H
PIASTA TYŁ
M700R, 130x9 WHR, 28H
OBRĘCZE
Merida comp SL 20 pair
DĘTKI
w zestawie
OPONA PRZÓD
Maxxis Dolomites, 700x25C, zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis Dolomites, 700x25C, zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Lee Chi ROAD Dual Pivot
HAMULEC TYŁ
Lee Chi ROAD Dual Pivot
KIEROWNICA
Merida Expert SL, 31.8 D
MOSTEK
Merida Comp CC, 31.8 D, -6 A
SIODŁO
Merida Comp SL
SZTYCA
Merida Comp CC, średnica 27.2mm D, 12 SSB
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.