Przejdź na nową stronę
REACTO TEAM-E
KOLEKCJA 2019
29 990 pln
znajdź sklep
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
REACTO CF4
ROZMIAR RAMY
XS(47), S(50), S-M(52), M-L(54), L(56), XL(59)
KOLOR
BAHRAIN-MERIDA TEAM
WIDELEC
Merida REACTO CF4
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Dura Ace Di2
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Dura Ace Di2, SS
MANETKA PRZÓD
Shimano Dura Ace Di2
MANETKA TYŁ
Shimano Dura Ace Di2
MECHANIZM KORBOWY
Shimano Dura Ace, 52-36T
WKŁAD SUPORTU
FSA 386-BB30 PF6000 [SMN FC]
KASETA
Shimano CS-9100, 11-28 T, 11S
ŁAŃCUCH
KMC X11SL DLC
WAGA
WAGA (kg)
7,14
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
OBRĘCZE
Fulcrum Racing Speed 55C, 17 mm inner width
DĘTKI
MVS Ultralite 80
OPONA PRZÓD
Continental Grand Prix 4000S, 700x25, zwijana
OPONA TYŁ
Continental Grand Prix 4000S, 700x25, zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano Dura Ace-direct
HAMULEC TYŁ
Shimano Dura Ace-direct
KIEROWNICA
Vision Metron 6D, 31.8 D
MOSTEK
Vision Metro 6D
SIODŁO
Prologo Zero II pas CPC
SZTYCA
REACTO carbon superlite [Di2 ready]
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
NACA FASTBACK PROFILE
NACA FASTBACK PROFILE
Specjalne profile rur w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Wykorzystują one patent profilu skrzydeł NACA0028 amerykańskiego komitetu doradczego do spraw aeronautyki (NACA), który wchodzi w skład NASA. Profile NACA Fastback zapewniają swobodny przepływ powietrza i łączą w sobie istotne parametry sztywności oraz aerodynamiki, przy najniższej możliwej wadze.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
THROUGH AXLE 12-100
THROUGH AXLE 12-100
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
THROUGH AXLE 12-142
THROUGH AXLE 12-142
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
INTERNAL CLAMP
INTERNAL CLAMP
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
S-FLEX
S-FLEX
Opatentowana konstrukcja sztycy S-FLEX, która wydatnie zwiększa komfort odczuwany na siodełku. Jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Nadaliśmy jej specjalny kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Ponadto, w aerodynamicznej sztycy REACTO zastosowano wkładkę elastomerową dla większej wygody na szosie.

Zobacz również

road race