Przejdź na nową stronę
SILEX 200
KOLEKCJA 2019
4 599 pln
znajdź sklep
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
SILEX lite
ROZMIAR RAMY
XS(44), S(47), M(50), L(53), XL(56)
KOLOR
MATT SILVER(WHITE)
WIDELEC
Merida SILEX CF2
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
18
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Sora
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Sora, GS
MANETKA PRZÓD
Shimano Sora
MANETKA TYŁ
Shimano Sora
MECHANIZM KORBOWY
FSA Omega, 48-32T
WKŁAD SUPORTU
FSA PF86 MegaExo
KASETA
Shimano CS-HG200, 11-32 T, 9S
WAGA
WAGA (kg)
10,34
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
173SB, 100x12 WHF, 32H, 6 B
PIASTA TYŁ
VP 273SB, 142x12 WHR, 32 SPH, 6 SBD
OBRĘCZE
MERIDA Comp SL, 17 IW, 22 HGT
DĘTKI
w zestawie
OPONA PRZÓD
Maxxis Razzo, 700x35C, zwijana, Silkworm
OPONA TYŁ
Maxxis Razzo, 700x35C, zwijana, Silkworm
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Promax Decode R Mechanical disc
HAMULEC TYŁ
Promax Decode R Mechanical disc
KIEROWNICA
Merida Expert GR, 31.8 D
MOSTEK
Merida Comp CC, 31.8 D, -6 A
SIODŁO
Merida Comp CC
SZTYCA
Merida Comp CC, średnica 30.9mm D, 0 SSB
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
DISC COOLER
DISC COOLER
Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
THROUGH AXLE 12-100
THROUGH AXLE 12-100
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
THROUGH AXLE 12-142
THROUGH AXLE 12-142
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
F-MOUNT
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.

Zobacz również

gravel