Specyfikacja
RAMA
RAMA
											MISSION CX CF3
										ROZMIAR RAMY
											M, L
										KOLOR
											DARK BLUE(GREEN)
										WIDELEC
											MISSION CX CF
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											22
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano Ultegra
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano Ultegra RX, GS
										MANETKA PRZÓD
											Shimano Ultegra disc
										MANETKA TYŁ
											Shimano Ultegra disc
										MECHANIZM KORBOWY
											FSA Gossamer Pro, 46-36T
										WKŁAD SUPORTU
											FSA BB PF86 for 30mm spindle
										KASETA
											Shimano CS-R7000, 11-30 ATC, 11 GER
										WAGA
WAGA (kg)
											8,6
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA PRZÓD
											w zestawie
										PIASTA TYŁ
											w zestawie
										OBRĘCZE
											Fulcrum Racing 700 DB F12 R12
										DĘTKI
											Lite
										OPONA PRZÓD
											Maxxis All Terrane, 700x33C, zwijana, tubless compatible
										OPONA TYŁ
											Maxxis All Terrane, 700x33C, zwijana, tubless compatible
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano Ultegra, Disc
										HAMULEC TYŁ
											Shimano Ultegra, Disc
										KIEROWNICA
											Merida Expert SL, 31.8 D
										MOSTEK
											Merida Expert CC, 31.8 D, -5 A
										SIODŁO
											Merida Expert CC
										SZTYCA
											Merida Expert CC, średnica 27.2mm D, 15 SSB, Carbon
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			SMART ENTRY
								
								Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
							
			INTERNAL CABLE ROUTING
								
								Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
							
			NANO MATRIX CARBON
								
								Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
							
			CARBON FORK
								
								Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
							
			AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
								
								Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
							
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							
			DI2 READY
								
								Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
							
			THROUGH AXLE 12-100
								
								Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							
			THROUGH AXLE 12-142
								
								Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							
			REMOVABLE F-MOUNT
								
								
	Zdejmowany mostek górnych rur. Przykręcony pozwala schludnie i pewnie przyczepić błotniki, zdjęty zapewnia większy prześwit ramy przy oponie i czysty wygląd.









