MISSION CX 7000
KOLEKCJA 2019
13 999 pln
znajdź sklep
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
MISSION CX CF3
ROZMIAR RAMY
XS - S - M - L - XL
KOLOR
DARK BLUE(GREEN)
WIDELEC
MISSION CX CF
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Ultegra
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Ultegra RX, GS
MANETKA PRZÓD
Shimano Ultegra disc
MANETKA TYŁ
Shimano Ultegra disc
MECHANIZM KORBOWY
FSA Gossamer Pro, 46-36T
WKŁAD SUPORTU
FSA BB PF86 for 30mm spindle
KASETA
Shimano CS-R7000, 11-30 ATC, 11 GER
WAGA
WAGA (kg)
8,6
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
w zestawie
PIASTA TYŁ
w zestawie
OBRĘCZE
Fulcrum Racing 700 DB F12 R12
DĘTKI
Lite
OPONA PRZÓD
Maxxis All Terrane, 700x33C, zwijana, tubless compatible
OPONA TYŁ
Maxxis All Terrane, 700x33C, zwijana, tubless compatible
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano Ultegra, Disc
HAMULEC TYŁ
Shimano Ultegra, Disc
KIEROWNICA
Merida Expert SL, 31.8 D
MOSTEK
Merida Expert CC, 31.8 D, -5 A
SIODŁO
Merida Expert CC
SZTYCA
Merida Expert CC, średnica 27.2mm D, 15 SSB, Carbon
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
THROUGH AXLE 12-100
THROUGH AXLE 12-100
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
THROUGH AXLE 12-142
THROUGH AXLE 12-142
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
REMOVABLE F-MOUNT
REMOVABLE F-MOUNT
Zdejmowany mostek górnych rur. Przykręcony pozwala schludnie i pewnie przyczepić błotniki, zdjęty zapewnia większy prześwit ramy przy oponie i czysty wygląd.

Zobacz również

cx