Specyfikacja
RAMA
RAMA
											MISSION CX Lite 
										ROZMIAR RAMY
											XS(47), S(50), M(53), L(56), XL(59)
										KOLOR
											MATT SILVER(BLUE)
										WIDELEC
											MISSION CX CF
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											22
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano 105 
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano 105, GS
										MANETKA PRZÓD
											Shimano 105
										MANETKA TYŁ
											Shimano 105
										MECHANIZM KORBOWY
											Shimano RS510 46-36
										WKŁAD SUPORTU
											Shimano Pressfit BB71
										KASETA
											Shimano CS-R7000, 11-30 T, 11 S
										WAGA
WAGA (kg)
											9,485
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA PRZÓD
											173SB, 100x12 WHF, 32H, 6 B
										PIASTA TYŁ
											VP 763R-SBT, 142x12 WHR, 32H, 6 SBD
										OBRĘCZE
											MERIDA Comp SL, 17 IW, 22 HGT
										DĘTKI
											Lite
										OPONA PRZÓD
											Maxxis Mud Wrestler, 700x33C, zwijana, Silkworm
										OPONA TYŁ
											Maxxis Mud Wrestler, 700x33C, zwijana, Silkworm
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Tektro Spyre disc
										HAMULEC TYŁ
											Tektro Spyre disc
										KIEROWNICA
											Merida Expert SL, 31.8 D
										MOSTEK
											Merida Expert CC, 31.8 D, -5 A
										SIODŁO
											Merida Comp SL
										SZTYCA
											Merida Comp CC, średnica 27.2mm D, 12 SSB 
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			SMART ENTRY
								
								Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
							
			INTERNAL CABLE ROUTING
								
								Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
							
			CARBON FORK
								
								Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
							
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							
			PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
								
								Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
							
			SMOOTH WELDING
								
								Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							
			THROUGH AXLE 15-100
								
								Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							
			THROUGH AXLE 12-142
								
								Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
							
			F-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
							


