Specyfikacja
RAMA
RAMA
											CROSSWAY SPEED
										ROZMIAR RAMY
											XXS(41) - XS(44) - S(46) - SM(48) - ML(52) - L(55) - XL(58) - XXL(61)
										KOLOR
											METALLIC BLACK(GREEN)
										WIDELEC
											SR Suntour NEX, Coil, skok 63mm
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											24
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano FD-TY710
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano Altus RD-M310
										MANETKA PRZÓD
											Shimano ST-EF505-3 EZ-fire
										MANETKA TYŁ
											Shimano ST-EF505-8 EZ-fire
										MECHANIZM KORBOWY
											Shimano TY301 48-38-28 CG
										WKŁAD SUPORTU
											FSA TH-7420ST-W, Cartridge Bearing
										KASETA
											Sunrace CSM668-8s 11-32
										WAGA
WAGA (kg)
											14,5
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											700C
										PIASTA PRZÓD
											Shimano HB-TX505 cen 32H
										PIASTA TYŁ
											Shimano FH-TX505 cen 32H
										OBRĘCZE
											MERIDA Alloy 622-17 32H
										DĘTKI
											700*35/43 A.V
										OPONA PRZÓD
											Kenda K1024 40-622 drut
										OPONA TYŁ
											Kenda K1024 40-622 drut
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano ST-EF505 
										HAMULEC TYŁ
											Shimano ST-EF505 
										KIEROWNICA
											MERIDA Speed 25.4 szerokość 660mm R30
										MOSTEK
											Alloy Ahead 25.4 DSH, Regulowany
										SIODŁO
											Merida Cross Sport DDK-5103/2380
										SZTYCA
											Suspension średnica 27.2mm
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
			Technologia
			RACELITE 61 ALUMINIUM
								
								Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
							
			TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
								
								Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
							
			K-MOUNT DROP-OUT
								
								Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
							
			F-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
							
			C-MOUNT
								
								Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
							
			LOCKOUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							


























