eONE-SIXTY 900
KOLEKCJA 2019
26 990 pln
znajdź sklep

Specyfikacja

RAMA
RAMA
eONE-SIXTY LITE / 160 TR
ROZMIAR RAMY
S(41), M(43), L(47), XL(51)
KOLOR
RED/BLACK
WIDELEC
Rock Shox Lyrik RC, Air, 160 TR, Tapered
AMORTYZATOR TYŁ
Rock Shox Super Deluxe R
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
11
JEDNOSTKA NAPĘDOWA
Shimano E8000, 70Nm
BATERIA
Shimano E8010, 500Wh
WYŚWIETLACZ
Shimano SC-E8000
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT M8000 Shadow+
MANETKA TYŁ
Shimano XT 11
MECHANIZM KORBOWY
Shimano CRE80-B, 34 T
WKŁAD SUPORTU
included
KASETA
M8000, 11-46 T, 11 S
KOŁA
PIASTA PRZÓD
DT Swiss DT350, 110x15 WHF, 32 H, Centerlock
PIASTA TYŁ
DT Swiss DT350, 148x12 WHR, 36 H, Centerlock
OBRĘCZE
Merida Expert TP, 38 IW
DĘTKI
Lite-27.5x2.5-3.0
OPONA PRZÓD
Maxxis DHR II, 27.5+ 2.8 ", fold, 3C EXO TR
OPONA TYŁ
Maxxis DHR II, 27.5+ 2.8 ", fold, 3C EXO TR
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano XT fin
HAMULEC TYŁ
Shimano XT
KIEROWNICA
MERIDA Expert eTR, 780 W, 20 R
MOSTEK
Merida Expert eTR, 35 D, 0 A
SIODŁO
MERIDA Expert CC
SZTYCA
MERIDA EXPERT TR, średnica 30.9mm D, 0 SB, S: 100 SPT - M/L/XL 125 SPT,
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
CASTING MOTOR BRACKET
CASTING MOTOR BRACKET
Zaawansowane kształty możliwe do osiągnięcia dzięki technologii odlewu. Zapewnia ona spójny wygląd, a także mocne połączenie ramy i silnika w rowerze elektrycznym. Technologia ta daje również lepsze osiągi i stabilną konstrukcję.

Zobacz również

full suspension