Przejdź na nową stronę
eSPRESSO 300 EQ
KOLEKCJA 2019
10 990 pln
znajdź sklep
KOŁA
28"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
eSPRESSO LITE
ROZMIAR RAMY
XS-S-M-L-XL / XS(L) - S(L) - M(L) - L(L)
KOLOR
BLACK(SILVER)
WIDELEC
Suntour NEX-PM-DS-700C
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
9
JEDNOSTKA NAPĘDOWA
Shimano E5000, 40Nm
BATERIA
Shimano E8010, 500Wh
WYŚWIETLACZ
Shimano SC-E6100
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Altus RDM2000
MANETKA TYŁ
Shimano Altus rapidfire
MECHANIZM KORBOWY
SM-CRE50, 38T no CG
WKŁAD SUPORTU
includes
KASETA
Shimano CS-HG400-9 12-36
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
28"
PIASTA PRZÓD
HBTX505 cen
PIASTA TYŁ
MT400, 142x12 WHR, 36 H, Centerlock
OBRĘCZE
Merida Comp TK
DĘTKI
Ultralite
OPONA PRZÓD
Continental RIDE TOUR 42 Ref.
OPONA TYŁ
Continental RIDE TOUR 42 Ref.
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano MT-200
HAMULEC TYŁ
Shimano MT-200
KIEROWNICA
MERIDA Expert TK, szerokość 660mm W, 15 R
MOSTEK
MERIDA Expert CC, 31.8 D, 17 A
SIODŁO
MERIDA Comfort
SZTYCA
MERIDA Expert, średnica 30.9mm D, 15 SSB
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
CASTING MOTOR BRACKET
CASTING MOTOR BRACKET
Zaawansowane kształty możliwe do osiągnięcia dzięki technologii odlewu. Zapewnia ona spójny wygląd, a także mocne połączenie ramy i silnika w rowerze elektrycznym. Technologia ta daje również lepsze osiągi i stabilną konstrukcję.

Zobacz również

trekking