MATTS TFS 900-D
KOLEKCJA 2011
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Matts TFS pro-D-Single
KOLOR
Red/ White
WIDELEC
Rock Shox TORA TK 100
NAPĘD
PRZERZUTKA |PRZÓD
Sram X7 10 low 34.9
PRZERZUTKA TYŁ
Sram X7-10
MANETKA P/T
Sram X7 Trigger-3/ Trigger-10
KORBA
Sram X7-10 44-32-22 GXP
KASETA
Sram PG-1050 12-36
KOŁA
PIASTA P/T
Sram M406 disc
OBRĘCZE
Matts PRO D
OPONA P/T
MERIDA RACE Lite 2.1
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Avid Elixir 3 185/ 160 mm
KIEROWNICA
Controltech ONE R20 660
MOSTEK
Controltech ONE OV 5
SIODŁO
XM Side-3
SZTYCA
Controltech ONE SB10 31.6
PEDAŁY
XC Alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/10.jpg)
Technologia
![Racelite 6061 Aluminium](materialy/technologie/min/13.png)
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
![TFS Techno Forming System](materialy/technologie/min/7.png)
TFS TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco.
![EGG-Shape Headtube](materialy/technologie/min/10.png)
EGG-SHAPE HEADTUBE
Owalna główka z na wpół zintegrowanymi łożyskami i większymi wymiarami pośrodku rury. Wpływa to na większą sztywność główki.
![Smooth welding](materialy/technologie/min/17.png)
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania - ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu.
![K-mount drop out](materialy/technologie/min/18.png)
K-MOUNT DROP OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
![Lock out](materialy/technologie/min/21.png)
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
![FORK TRAVEL HARDTAIL 100](materialy/technologie/min/34.png)
FORK TRAVEL HARDTAIL 100
Oznaczenie maksymalnego skoku amortyzatora w rowerach z amortyzowanym widelcem.