CROSSWAY 40-D
KOLEKCJA 2012
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Crossway Speed-D
KOLOR
Silk Black
WIDELEC
RST Neon ML 63
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
24s
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano M191/ Alivio 8
MANETKA P/T
Shimano SL-M360 rapidfire
KORBA
Shimano M131 48-38-28 CG
KASETA
Shimano CS-HG30-8 11-32
KOŁA
PIASTA P/T
Disc-F Alloy/ Disc-R Alloy
OBRĘCZE
Cross comp D
OPONA P/T
MERIDA 40C
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Draco 160
KIEROWNICA
Merida Speed R30 600
MOSTEK
Adjustable A-Head
SIODŁO
Cross
SZTYCA
Suspension 27.2
PEDAŁY
XC Steel
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/48.jpg)
Technologia
![Shotgun 6061](materialy/technologie/min/15.png)
SHOTGUN 6061
Rura z typowym dolnym profilem bliźniaczym w dolnej części. Podwyższa to sztywność zginania i skręcania.
![Cone-Shape headtube](materialy/technologie/min/16.png)
CONE-SHAPE HEADTUBE
Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.
![K-mount drop out](materialy/technologie/min/18.png)
K-MOUNT DROP OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
![Lock out](materialy/technologie/min/21.png)
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.