JULIET TFS 300-D
KOLEKCJA 2011
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Juliet TFS-D-Single
KOLOR
White/ Dark Red
WIDELEC
RST GILA 80 TnL
NAPĘD
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Alivio low 31.8
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT-9
MANETKA P/T
Shimano SL-M430 3/ 9
KORBA
Shimano M430 44-32-22
KASETA
Shimano CS-HG50-9 11-34
KOŁA
PIASTA P/T
Shimano RM65
OBRĘCZE
JULIET PRO D
OPONA P/T
MERIDA Speed 2.1
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M445 180/ 160 mm
KIEROWNICA
FSA XC 300A OS R20 620
MOSTEK
FSA OS-190 17
SIODŁO
XM Juliet Comfort
SZTYCA
FSA SL280 SB25 27.2
PEDAŁY
XC Alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
TFS TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco.
CONE-SHAPE HEADTUBE
Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania - ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu.
K-MOUNT DROP OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.